Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Julia - 22 augusti 2011 21:01

Senaste nytt om lilla pälsbollen kan beskrivas riktigt bra med en bild

  nämligen otitis externa (öroninflamation)


Så det är vad vi pysslar med, att behandla den så blir inga foton på honom på ett tag nu eftersom all päls runt örat kladdar ihop sig

Av Julia - 22 augusti 2011 20:54

Va i skolan lite innan vi började och jobbade på projektarbetet






     Den lilla skägagamen


                         

Majsnoken, En fisk, Gerbiler, Rysk dvärghamster, råtta, Marsvin, kanin och nya chinchillaungen

Av Julia - 22 augusti 2011 19:41

Ja nu sitter jag här, haft en dag ledigt, kommer vara ledig måndag och fredag nu i tre veckor. För jag ska igentligen ha praktik, men hon som jag praktiserar med jobbar inte på måndagar och fredagar.


Men första skolveckan va ganska slapp, hände inget spc på torsdagen, på fredagen däremot så åkte vi hem till våran lärare och på hemvägen åkte vi fel och hamnade i knutby, en sak som kan hända alla  (inte jag som körde)


Jag är överlycklig, efter att ha fått tillbaka min dator som klarar av picnik...


Så här e vad jag har roat mig med en stund

 


         


Men nu ska jag kila ut med hunden och när jag kommer tillbaka bjuder jag nog på lite foton från skolan   

Ovido - Quiz & Flashcards