Alla inlägg den 6 december 2012

Av Julia - 6 december 2012 23:57

Ja vad ska man blogga om, verkar ju inte vara någon som läser, och jag vet inte vad jag ska skirva om just för att ingen verkar läsa det jag skriver i alla fall. 


Hundträningen ligger på hyllan för tillfället, orkar inte med Bianca på promenaderna längre, och vet inte hur jag ska försvåra stadgan här hemm med tanke på att jag inte har någon lust att tvinga henne att sitta och ligga i snön när det är flera minusgrader ute. 


Troy och jag tar upp Agilityträningen på lördag igen.Förra helgen va vi i stockholm på sistautbildningshelgen, så nu är man SBK instruktör Light, ska kolla med klubben om man får utbilda sig till SBK instruktör, hjälpa till på en kurs, läsa M1an för att kunna gå Agilityinstruktörsutbilningen. 


Troy skötte sig utomordentligt för att åka tåg, pendel och tunnelbana för första gången i sitt liv förra helgen. han va verkligen skitduktig. Han tyckte det va skitjobbigt när det blev mycke folk på perongen eller avståndet mellan pendeln och tunnelbanan där det va sjukt mycke folk, ingenting han är van vid och han är ju inte en stor varghund precis, det kan ju vara svårt för folk att se honom, och man får ju tänka själv hur det skulle vara att gå i hans höjd och bara se ben. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards