Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Julia - 13 mars 2012 17:54

Är ganska säker på att hunden har ont i magen :( han vandrar och lägger sig ner med frambenen före bakbenen, liksom bugar innan han lägger sig ner, vilket han inte brukar göra, och han känns hård i magpartiet :/ försökte ringa mamma men hon svarade inte. Så tog med honom och spårlinan till skogen och gick en liten sväng med honom, tänkte på kolikhästar när jag gjorde det. Han har i allafall inte spytt något mer, och han har apptit, det är det som förvånar mig mest. 

Av Julia - 13 mars 2012 10:00

Blir hemma från skolan idagoch vårdar sjuk hund, min lilla älskling väckte mig kvart över 5 med att spy, mamma släpper ut honom och han spydde minst 3ggr till utomhus och vägrade gå in när hon bad honom, så hon gick och väckte mig, som går ut och hälsar på hunden som stutsar upp och viftar på svansen. Han spyr en gång till och jag gör majsvälling åt den lilla.


Så det är det han kommer få äta med jämna mellanrum för tillfället. Ska även prova med kokt ris. 


 

Av Julia - 13 mars 2012 09:58

 

 

Började med denna hundmattill hamstrarna igår ^^ och Steffy och Felix ÄLSKAR den :) skulle vara så mycke bättre om de gillade den istället för Bozita Lax och Bozita Älg för Icas kostar 8kr/st.


Men självklart ger jag dem inte bara hundmat eftersom de behöver en massa annat i sin kost med, så det får gnagarblandning med rått och muspellets ochså, färskt vatten och grönsaker.


Men eftersom Steffy ätit lite dåligt började jag köpa blötfoder för hund till henne för att se om hon skulle äta bättre då, även ny hamsterblandning för att få henen att äta igen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards