Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Julia - 29 juli 2012 23:39

Jaha ja jag är då en tjej på 19år, jag älskar djur och skulle gärna ha fler än jag har idag, men jag känner att jag inte har råd med fler för tillfället sen får jag inte för mamma heller. Jag har i stortsett hela mitt liv haft hundar runt mig, men våran första hund skaffade vi när jag va 14år. Jag älskar att träna med hundarna, och se individen utveklas. Jag gick Naturbruk med inriktningen Djurvård på gymnasiet, en linje jag trivdes otroligt bra på, och kommer sakna nåt enormt. Jag känner att jag definitivt kommer jobba med djur i frammtiden. Jag har jobbat lite extra påmin gamla skola och sköta deras djurhus och sett båda sidorna av jobbet. Det är otroligt roligt och spännande, men sammtidigt måste man hålla koll på djuren, minsta lilal tecken på sjukdom sk hellst upptäckas, så att djuret slipper lida.  Jag gillar även att fota och sjunga. Sjunga höll jag på med mycke förut då jag va med i en kör men slutade. otograferingen är någonting jag helatiden försöker utveckla, jag tycker det är roligast att fota djur och natur, skulle vilja öva mer på människor.


Förutom djur älskar jag även vampyrer, det är någonting som verkligen tilltalat mig, True Blood, Twilight, Vampire Diaries House of night ja det är några av de serier jag sett eller läst. Jag gillar den mystiska men romantiska världen.


Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga XD

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards