Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 15 augusti 2011 22:27

  Gjorde denna supergoda och enkla lilla efterrätt idag :)


Ingredienser för 2st :

3 dl Naturell yoghurt

1 msk Strösocker

1/2 dl Vispgrädde

2 tsk Vaniljsocker


1. Låt yoghurten rinna av i kaffefilter ca 20 min

2. Blanda massan med Strösocker, Vaniljsocker och ovispad grädde

3. Låt den stå i kylskåpet ett tag, efter att du delat upp den


Sen kan man servera med färska bär, tinade bär, sylt

Av Julia - 14 augusti 2011 21:35

Sista dagen på jobbet, skönt men kommer ändå sakna det träffat så mycke trevliga människor, men fick fota   


                                                   


     

Lejonkungen  


   

Pocahontas  


     

   Fatta Woody är 4m hög!!!!  


 


     


Av Julia - 12 augusti 2011 17:36

Tog en cykeltur igår med hunden och vi stannade till vid ankdamen och fotade och tittade på dem.

Så nu bjuder jag på en mindre bildbomb


                                                                                                                                                                             



Av Julia - 12 augusti 2011 16:38

Jag tänkte bjuda på några bilder, eftersom jag i måndags köpte ett nytt objektiv till kameran


                                                 


  

Troy tagen vid lilldamen :)


  Älskar bilden vet inte varför :P


  Älskar även denna :)



Av Julia - 8 augusti 2011 21:59

Har gjort en inestering idag, kostade mig skjortan XD så va tvungen att låna av mamma och pappa XD


                                             




Av Julia - 6 augusti 2011 16:23

Hittad elite saker inne så byggde tre hinder och gick ut och övade hopp med hunden ^^


        









Av Julia - 6 augusti 2011 16:01

Ja jag har haft en fruktansvärd uppdatering men det är framförallt för att jag den senaste veckan har jobbat, och varit helt slut när jag kommit hem. Men nu kommer en uppdaterin med lite halvkassa bilder   


 

En ild från min arbetsplats

Av Julia - 2 augusti 2011 21:13

Fotade hunden härromdagen   bilderna får tala för sig själv


                                                                     


Älskar bilden

  En av favoriterna 


  Troy vill också räkna matte   


Alla små bilderna går att klicka på för att få i ett större format

Ovido - Quiz & Flashcards