Alla inlägg den 6 september 2012

Av Julia - 6 september 2012 23:12

Idag hade jag tassvård av Troys tassar, han lider av extremt torra trampdynor, så idag tog jag tag i det ^^


 

Innan jag började såg alla trampdynor ut såhär


 

Sen satte jag på en pad dränkt i olivolja och satte på ett bandage i några minuter för att de verkligen skulle hinna suga åt sig av oljan


 

Såhär såg de ut efter att jag tagit bot bandaget och paden, lät det vil lite innan jag klippte till tasshåret och sedan smorde in med tassvax


Ska göra såhär minst 1 gång i veckan efter detta för att få ordning på trampdynorna inför vintern framförallt, och sen måste det vara skönare för honom med att inte ha alldeles torra trampdynor. Jag kommer även mellan gångerna att smörja in trampdynorna med helosan salva eller annan salva för att hålla dem i bra skick.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards