Alla inlägg den 11 september 2012

Av Julia - 11 september 2012 21:05

Gissa vad :') jag e så sjuklt jäkla glad :')


Jag fick guldstjärna för träningen med Bianca :') känns verkligen bra att få det bekräftat. Camilla tyckte hon va mycke lugnare mer samlad och kunde släppa saker mycke snabbare.


Idag kom det en ny hund, jag kan ärligt inte säga vad det va för ras, men påminde om en BC eller springerspaniel. Sen va det lilla Westien, som hamnat i stora ringen i söndags på utställningen :D men tyvärr åkt ut vid första sorteringen :(. Och Bianca.Bianca blev helt hysterisk av den nya hunden. Och husse verkad einte ha för mycke koll på den heller. Vi började med u-svängen och komando hit, u-svängen kommer tillslut vara att hunden kommer göra en sväng och sätta sig vid komandot Hit. Sen gick vi promenad, Bianca va skitduktig, dock blev jag skitirriterad på den nya hunden för han höll sig typ 1,5m bakom mig så när jag skulle backa för att Bianca drog så kunde jag backa typ 3steg så var hundarna nos mot nos och ianca blev helt hysterisk och började skälla. Men det gick väldigt snabbt över :'). Hon gjorde inga utfall mot cyklister eller förbipaserande heller, och hon drog inte så extremt mycke heller :') allt mitt slit har gett bra resultat :')

Den där guldstjärnan gjorde min kväll :'D min första Gulldstjärna någonsin för Camilla :'D FY FAN va bra det känns. Fick massor av bra respons på hur bra träningen gått, och fick bekräftat att min promenadträningen är helt rätt och att jag gör rätt.


Hahaha OMG vilken text XD men detta boostade verkligen självförtroendet :') 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards