Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Julia - 4 januari 2012 23:10

Nyår kan vara ett rent helvete för våra älskade hundar,  men tänk såhär eftersom våra hundar reagerar, hur reagerar då inte våra hästar, katter, kor, grisar ja alla tamdjur och vilda djur för den delen kan ju reagera på någonting vi tycker är kul och spännande.


Sen är det vissa raketer som inehåller cancerframkallande ämnen, och de ramlar ner på jorden igen efter att de smällts uppe i skyn. Vem vill det, djuren kommer äta upp gräset med detta ämne på och när vi sen äter ett djur som ätit det kommer vi få i oss det. Eller så blir det våra djur som drabbas.

Jag tycker raketer är kul att titta på och i år va även första året jag fotograferat dem, och man kan få riktig snygga bilder, men jag tycker att nackdelarna är större än fördelarna

 

Så nästa nyår täk på våra älskade djur

Av Julia - 4 januari 2012 23:00

Ja nu har man nytt år då.

Min nyårsafton tillbringades med grannarna, de bjöd på middag med pannacotta till efterrätt. Men sen va det jag som fick gå hem till den lilla skotträdda hunden. Sen satt jag hemma och snackade med den lilla hunden som va ovanligt lugn, men mer om det i nästa inlägg.

Vid 12 slaget va man ut och fottade lite och bjuder på några av bilderna ;)


                             

Ganska bra för att vara första försöket någonsin jag tar på fyrverkerier, min kamera ville dock inte alltid lika mycke som jag ville och jag bråkade lite med den om när den skulle ta bilder osv men fick några bra i alla fall ^^  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards