Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Julia - 5 januari 2012 23:15

Idag var man med morfar till sjukhuset, då passad ejag och pappa på att shoppa lite, eller snarare jag shoppade, en ny mp3spelare blev det, skulle egentligen ha bara hörlurar eftersom de gamla gick sönder, men så blev det inte, nej här kommer man hem med en liten knallrosa mp3 :). Sen släpptes man av i skolan för att hälsa på min kompis som jobbade. Vi åkte sen in till stan, käkade på donken och gick på bio, jag kan säga att jag har nog aldrig varit så inne i en film :O heregud, kunde inte äta godis (:O) på 117minuter, och jag brukar alltid (!!!) kunna äta godis. Men sjukt bra va den. Efter filmen mötte man upp en klasskompis så tog vi oss vidare över stan till den trevliga lilla pubben Hijazz, där vi satte oss vid ett bord och drack cider :) väldigt trevligt, vi va där för att lyssna på bandet Ingen Diskussion ^^ där det är en av bandmedlemmarna vi känner alla tre :) sjukt bra var de, http://www.ingendiskussion.com/ här har ni bandets hemsida med ;).


Sen bar det av hem ^^ en väldigt trevlig dag och kväll ^^


Min cider en hallon som jag delade med min kompis :)




    

Här har ni då filmen vi såg, alla kanske inte vet det men jag är ett enormt Twilight fan, eller snarare Vampyrfan, vampyrer e bland det bästa jag vet, det e typ beroendeframkallande ^^.


Men allt som allt tyckte jag filmen va så jäkla bra, jag älskar den, vissa detaljer jag skulle viljat ändra på men annars va den GRYM!  Det är allt jag har att säga om den. GRYM!!!

    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards