Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Julia - 22 juli 2011 00:45

Idag fick jag mig en glad överaskning ^^ jag hade för länge sedan varit med i en tidning i Julia Stars tidningen om en dvd film, och idag kom mamma in med posten tror ni inte att jag vann   va lycklig jag blev då.


   

Min vinst   


Senare så åkte vi och firade morfar, han fyllde år, träffade då en hund som har varit med så länge jag kan minnas, och med tanke på att jag bara va 6år då vännerna till mormor och morfar skaffade den så e det inte så konstigt, hunden är i alla fall 12 år (  ) och i jättefint skick, han e så otroligt fin, dock lite mycke hull men det tycker jag man får ha då man e 12 år. I alla fall det är en underbar hund.


Min egen hudn va så klart med ^^ och det är nemas problemas med den andra hunden, de går så bra ihop, på kvällen tog hunden och jag en långpromenad och jag hade så klart kameran med mig, så ni får ett smakprov på lite av bilderna ^^


    Troy vid havet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards