Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Julia - 23 juli 2011 22:46

Va ut och lät hunden springa av sig ordentligt på gräsmattan, och om det märks att han är vallhund då, supersnäva svängar i full fart, knappt så man hinner med, och det är så gulligt för pälsen flyger bakåt då ^^ så han e aldeles slimmad i ansiktet. Och så stannar han plötsligt och står i lekställning, tills man komme ri närheten, då sätter han av i världens fart och bara rusar på. Sen kan han tvärt stanna och hosta till innan han springer vidare.


Han får det vi kallar tokryck, då han bara springer och springer, som om det inte fanns något slut.


  Min snygging

Av Julia - 23 juli 2011 22:37

Idag har jag varit på födelsedags kalas ^^

Har en kompis som fyllt år, så vi åkte ut till hennes stuga och firade henen lite, va väldigt trevligt och vi åt en massa goda saker, spc glassen va väldigt god med hemmagjord chokladsås.

            

Tårta, hallon, present och några roliga ord ^^


Hon fick 1hg smultron te, för jag vet att hon gillar det, eller gillar och gillar det e hennes favorit te   



Av Julia - 23 juli 2011 00:50

Har precis sett denna underbara film, efter 15min grinade jag, grinade lite i slutet med, vilket betyder att det är en otroligt bra film, jag älskar sådanna här filmer, och den va verkligen underbar, kan rekomendera den till alla.


Har länge funderat på om jag ska köpa den, men aldrig gjort det och tur va väl det med tanke på att jag nu vann den :) som ni kan läsa om i föregående inlägg.


Slänger in trailern, filmen e så sjukt underbar


ett pluss med filmen e ju att Zac Efron e sjuuuuuuukt snygg   men ni får tycka vad ni vill, men bara älskar hans ögon...



  

"Charlie St. Cloud" är ett romantiskt drama baserat på en hyllad roman. Zac Efron spelar en ung man som efter att ha överlevt en olycka ser världen på ett helt nytt sätt. I den här känsloladdade berättelsen inleder han en romantisk resa där han omfamnar det förflutnas mörker, samtidigt som han upptäcker kärlekens omvälvande kraft."
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på spöken eller Andar?
 Ja helt klart
 Nej!
 Nja vet inte
 Aldrig i livet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards