Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Julia - 4 oktober 2012 20:00

Biancas träning idag då har varit en lång skogspromenad med mig och Troy, där vi tränade massor av inkallning och
passivitet, hon fick även upp spåret efter älgen/älgarna idag igen, pappa hade gått samma vända med henne senare och hon hade reagerat likadant XD


Sen skvallrade vi på hennes tuggben innan hon fick det, bara för att träna lite ^^ ska se om jag orkar och hinner köra igenom lite saker i morron på ny plats som är veckans läxa ;)


 

Bianca för ett tag sedan på en fotografering av hundarna ^^

Av Julia - 4 oktober 2012 19:45

Idag va Troy och jag på öppen träning på klubben, väldigt trevligt, vi övade typ barar slalom, då det verkligen är någonting vi måste nöta, övade på helt och ½ slalom, han va så taggad i början att han skällde, och Troy brukar aldrig skälla, (mer än när Bianca sätter igång). Vi hade en bra träning idag, han va väldigt pigg och sammarbetsvillig.


Vi latjde lite med så klart med lite hopp, tunnel, A, bom och däck, det va ingen bana uppställd idag utan jag tog det som fanns ^^ Jäklar vilken fart han hade på bomen idag, han galopperade full fart över den men gick duktigt och noga ner för kontaktfälten :D


Han kunde till och med vid några tillfällen ta ett ½ slalom helt själv, jag visade in så gick han det medans jag stod kvar, det ska jag verkligen fortsätta att träna på, för det har han aldrig gjort innan :') och jag måste ju tacka en för tippset att ha hopp och slalom, så jag har kört en del Hopp Slalom Hopp vilket har funkat superbra :D


 

Lilla Troyen för en testfotografering för ett tag sedan ^^

Ovido - Quiz & Flashcards