Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Julia - 6 oktober 2012 23:33

Va ut och kissade Troy en sista gång runt 23,00 och han får tokryck, vilket innebär att han springer i full fart på gräsmattan och sänger jättesnäva svängar eller byter håll skitfort om man kommer i närheten, han e så himla söt när han håller på så.


När han stannat kan man gå mot honom så hoppar han till och drar iväg igen i full fart ^^ det e skitgulligt nu, när han gjorde så när han va liten och man skulle fånga in honom va det inte lika gulligt, men nu s jag bara till om att vi skulle gå in så skuttade han upp för trappan ^^

Av Julia - 6 oktober 2012 23:27

Haha OMG va på krogen igår me kompisar, först va vi
och käkade på Texas Longhorn, och fick sitta ca 1 timme innan vi fick ett bord,
men fy fasiken va värt det, dock gick en 200g entrecote, med pommes och sallad +
ett stort glas cola på 243kr men men lätt värt det :P

Så gick vi vidare
till ett ställe och det satt ingen i dörren så vi gick in, tog ett bord innan
alla reste sig för att gå och beställa, de andra tre drack öl medans jag drack
cider XD när vi stod och beställde så blev det leg koll, stämplades med en
postenstämpel så jag kunde ha skickat mig själv till någon, nu syns den knappt
:P haha men gud sen dog jag, en kille jag bevakade anonymt förut här satte sig
vid vårat bort och jag bara OMG detta händer inte, asså vad e chansen?
änneuroligare blev det ju när han kände min kompis, de hade gått i samma klass
XD

Sen missade man precs bussen hem så fick vänta på nästa XD vilket tog
1timme! väl hemma va det bara att fixa sig, släppa ut Troy som ville ut 2 på
natten -.- och sedan sova, klockan ringde 8 i morse XD haha fatta att jag va
trött då XD

Jobbade, åkte in till stan och köpte lunch då jag inte hann
tina bröd i morse XD väl på bussen tänker man fan va skönt att komma hem snart,
men nej då ska bussfan gå sönder -.- tar den andra bussen en bit på vägen och
blir sedan ståendes där i blåsten i en timme!


 

Min stämpel syns inte så bra :P men det är: Sverige porto betalt med en lastbil XD

Ovido - Quiz & Flashcards