Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Julia - 9 oktober 2012 20:00


 

Den osäkra rasen på unghundskursen är nu identifierad, låt mig presentera att det är en Stabyhoun XD

Det gick väl sådär på kursen idag, det va jag och Westien idag, och vil skulle gå promenad på okänd mark. Vilket gick skit till en början, Bianca drog och slet och spottar ut godisarna (Något nytt hon börjat med, antagligen har hon lessnat eller så är det visdomständerna som spökar) provade belöna med leksak det va ännuvärre. Provade med bara röstbelöning gick bättre, sen tog jag fram mitt hemliga vapen XD Ägfärsbullar ;) då gick det som på räls. Gud va hon skötte sig bra då :D men de tog slut och då tog även Biancas braiga betende slut XD. Haha men vi skulle i
alla fall gå över två broar och under dem simmade så klart en massa gräsänder, jag va typ rent sagt livrädd över att hon skulle hoppa i efter dem... Men hon tittade upp på mig en gång dsedan gick vi vidare innan det va dags igen. Vi
mötte en bra kaxig Japans spets med och vilket liv det blev XD hahaha den fick sig en utskällning som hette duga.

Men över lag gick det bra för att vara en plats bianca aldrig gått på förut :D

Haha fick även beröm av Camilla idag för jag e nämigen sjukt förkyld, med halsont, nästäppt och ont i huvudet,
och Camilla sa att hon aldrig skulle orkat med det jag fick stå ut med om hon va förkyld XD hahaha

Sedan pratade vi lite avlivningar, och hamstrar, den andra kvinnan som e med berättade att deras katt ätit upp 2 hamstrar för dem :'( den sista hade hon sett hur katten pillat ut med tassen genom gallret i buren :O

Ovido - Quiz & Flashcards