Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Julia - 23 januari 2013 21:01

Idag va jag och Bianca ut på en snabb promenad då det va typ -13 grader ute och fy fasen va kallt det blir. men Bianca verkar verkligen inte bry sig ett smack om det. Men vem vet vad som rör sig i hennes hjärna egentligen XD men på promenaden blev det skvallerträning på två människor och hon skällde knappt hon mer gruffade :D. Vi gick vidare och jag söläpper ut henen på långt koppel för att hon ska ju liksom rastas på promenaden och så skulle jag passa på att träna inkallning, och hon va verkligen klockren på det så länge det va på assfallt :P så fort vi kom ut på grönområden försvann hördseln totalt :P hahaha sötnos. Jag gav då upp vägen att gå på grönområdet så vi gick vägen hem :P. Fortsatte öva inkallning men hon gick så fint bredvid mig att jag fick ge upp det, kortar upp kopplet och tränade på att gå fint i koppel istället ;) vilket gick verkligen asbra.


Så när vi kom in fick hon sin utlovade grisknorr ;) väldigt uppskattat ^^  

 

Hon gicck dessutom lös idag :') haha från brevlådan till trappen vilket e typ 5meter men vadå det är en stor bedrift för att vara Bianca :') så stolt över den lilla fisen :D 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards