Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Julia - 27 januari 2013 22:09

Idag har mitt träningsfokus legat helt på Troy för idag var det dags för Ridhusträning igen, Agility stod på schemat och han va verkligen skitduktig, full fart och arbetslust och han va verkligen taggad och uppmärksam. Dock måste jag ha mer godis med mig XD hahaha men men, han va i alla fall sjukt duktig och åhhh blir så glad att se honom så. 


Sen så tog jag tag i det idag så jag ställd emig på löpbandet i 23min vilket resulterade i att jag sprang och gick mer än 2km riktigt nöjd med tanke på att min kondis ligger på typ - så XD 


Men Bianca har tränat idag med :P haha pappa va ute och gick på grusvägen med henne och helt plötsligt snappar hon upp ett blodspår som hon började nosa efter duktigga lilla skit :D 

Ovido - Quiz & Flashcards