Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Julia - 29 januari 2013 22:06

Ja nu har jag hundshoppat igen från Hööks, eller ja ja la min beställning idag så har inte fått det än :P

Haha skulle egentligen bara ha ett halsband, men det kostar bara 49kr och man måste beställa för minst 200kr -.- Skitlycklig så tänkte jag att det kommer snart men nejdå då sla det skickas den 5 Mars!!!!!!!


Kollade upp datumet när Breaking Dawn del 2 släpps med och den släpps den 2 Mars -.- jag har ju inte ens sett den :'(


Sprang på löpbandet idag igen ^^

Efter att ha varit ute med Bianca på promenix, hon hade reflexväst, sele och klövjeväska. Hon skötte sig underbart. Skällde inte på de två personerna som gick förbi, hon skällde inte ens på snön som rusade ner för ett tak precis när vi går förbi. Tur att man är snabb med klickern då ;) haha så blev massa beröm och godis, för att hon va tyst. Däremot skällde hon ut en svart labbe som kom lite förnära tillslut men hon gav sig riktigt snabbt när jag bara gick vidare och totlat ignorerade att hon skällde, eller ja jag drar henne med mig och säger åt henen och komma nu, klick och godis så fort hon vänder och går som hon ska, eller är tyst i alal fall ^^.  Känns som om det kommer bli hund av henne med. 

 

     

Hööksbeställningen 

 

 

Kass mobilbild från i söndags då jag provade platsliggning med Troy för förstagången. Och det va en del hundar runt honom men han låg kvar så snyggt   

Ovido - Quiz & Flashcards