Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Vilddjuret

Av Julia - 15 januari 2013 22:03

Min lilla hund som flera dagar varit skitduktig va helt borta idag, så nu är vi tillbaka på ruta 1 igen undrar hur lång tid det tar att komma tillbaka till där man va :/


Det började med att hon drar som en dåre. Vi hinner inte komma långt förens vi möter en tjej med en golden på långt kopel, Bianca började genast slkälla, morra och göra utfall då stannar tjejens golden och hon lite halvdant losckar på sin hund, och jag har fullt sjå med att hålla tillbaka Bianca. Det dröjer ännu en gång inte lång stund innan det kommer en annan hund som hon börjar skälla på. Inte nog med det så komemr det en hund längre fram mot oss så står bbara kvar och väntar på att den ska passera och det tar en evighet. Vi går vidare och hon fortsätter hon drar som en dåre och jag försöker tappert att få henne gå bredvid mig. Otroligt nog skälld ehon inte alls när vi möte  människor, inte ens på barnen som lekte och skrek och höll på. Vilket i alla fall känns bra. När vi kommer den sista biten hem så möter vi en Huskey vet precis vad det e för hund, men Bianca blev skogstokig, det värsta jag varit med om. Efter den möter vi e Amstaff bulldog där ägaren hade noll koll och den e fortfarand eliten kan tänka mig hur den blir som stor... 


Väl sista biten hem gick hon skitfint precis som om hon skulle charma in sig sista biten för hon känd ehur jäkla arg jag va. 


Men till hennes försvar mötte vi ovanligt mycke hundar + att det kommit säkert 5cm ny fluffig snö, och Bianca älskar snö... XD 

Jaja får fortsätta kämpa med den lilla


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 13 oktober 2013 22:15

Vi har flyttat till http://animallife.se/

Av Julia - 30 september 2013 21:24

I torsdags var vi och tränade, det va jag och en annan där och det man inte vill hända sin hund hände. Den andra tjejen har en schäfertik, som jag träffat flera gånger en väldigt trevlig hund, men massor av energi. Vi går in på planen medans de...

Av Julia - 30 september 2013 21:12

Idag hämtade jag ut det efterlängtade paketet från Animail. det innehöll     10 pack grisöron Mums tycker Bianca     10 pack med Gristrynen, tror Bianca kommer gilla dem     2 påsar från hundens dag       Närbild på inneh...

Av Julia - 28 september 2013 21:15


   En nykorad Klubbmästare ser ni på bilden, eller ja han har varit det i två agar när bilen är tagen. Inte så svårt för oss att vinna när vi är ända hunden i Meium klassen. Men han presterade bra trots lite omstänigheter som kommer en förklarin...

Av Julia - 23 september 2013 15:24

Livet är jobbigt när man är arbetslös eller? I helgen bosatte jag mig hos min kompis i alla fall, efter att ha varit på Islandshestkonsult och kollat på lite av Gladurs KM. Hälsade på hennes hästar, ja ni läste rätt, det är samma kompis som för et...

Ovido - Quiz & Flashcards