Alla inlägg den 8 november 2012

Av Julia - 8 november 2012 23:43

Dagen började för Bianca med en långpromenad, eller ja först frukost och morgonkissningen :P. Promenaden gick otroligt bra hon va skitduktig på att skvallra idag :D. En rolig sak va att hon skrämde skiten ur en kille XD haha jag kunde inte låta bli att skratta () haha men det kunde ju gått illa, tur va så höll han sig upprätt på cykeln.


Efter att pappa kommit hem och de käkat lunch drog vi ut till klubben med bara Bianca så fick hon springa av sig ordentligt. Hittade två tennisbollar som vi lekte med, och oj vilken fart den hunden håller när hon springer. hon sprang oavbrutet i ca 45 min frivilligt så klart och hon hade tillgång på vatten. Hon ser verkligen lycklig ut när hon springer där och ser verkligen ut som hon sträcker på sig och passar på att både springa och skälla, vi ska försöka göra det oftare för hennes skull. Sa det till pappa med att det är även ett bra sätt att bygga upp hennes kondition på, att leka fram den litegrann nu eftersom hon fortfarande e liten. Men låta henne springa lite frivilligt och så länge som hon vill så är det en början i alla fall.


Pappa gick spåret jag la igår vid 1tiden med Bianca idag igen bara för skojs skull liksom och hon tg det felfritt efter mer än 24 timmar, får se hur många dagar det ligger så hon tar det.


Troy och jag tog en rask promenad på kvällen eftersom han va ute med mamma tidigare. Det va verkligen skönt, han och jag i mörkret, visserligen lyssnade jag på musik men men ^^. på våran gata släppte jag onom lös och vi sprang ikapp hem, jag hade inte den minsta chans att springa före honom, han kommer verkligen till liv när det blir kallare ute ^^ sen har han gått ner lite till igen. Han gick upp på engång när vi bytte till Magnussons Light så vi fick byta tillbaka till Hills -.- Men men det är för hans bästa :D vi ser verkligen fram emot ridhusträningen i vinter :D.  

Ovido - Quiz & Flashcards