Alla inlägg den 30 november 2012

Av Julia - 30 november 2012 00:06

Ja okej jag har inte bloggat på ett tag, vet ärligt inte vad som hände men men :P

Jag har de senaste dagarna bakat massor av hundgodis

* Färs och Kokosstänger

* Färskakor

* Lever prickar

och idag så torkade jag blodpudding, jag ska vara ärlig så håller jag på att bunkra upp inför unghundskursen omgång 2. Haha ja vi ska gå samma kurs igen för att Bianca kommer behöva det.

På tal om Bianca så hade jag lust att knyta fast henne i en lyktstolpe och lämna henne där på promenaden. Nu bara för att det har kommit snö så lyssnar hon inte alls på vad man säger åt henne. + att typ allt hin lärt sig om att gå i koppel är som bortblåst. Det är så frustrerande. Man får liksom börja om helt på nytt igen.

Men men, det andra sitter hur bra som hellst, förutom ligg utomhus XD haha men det får vi öva vidare på.

Igår gjorde jag dessutom en egen reflexväst till Bianca, som täcker hela henne rygg och lite till, så ny syns hon ordentligt i alla fall :D

 

           

Ostkex, Skinksnurror, Leverprickar, Färskakor & Färs och kokosstänger 

Ovido - Quiz & Flashcards