Alla inlägg den 16 november 2012

Av Julia - 16 november 2012 21:01

Dagen började med att jag och Bianca tog en lång härlig promenad, den hunden förvånar mig helatiden. Hon skötte sig över lag riktigt bra, jag e riktigt nöjd över henne. Hon är verkligen skitduktig för att vara snart 8månader. Man kan inte förvänta sig att hon ska sköta sig prickfritt. Men hon har på senaste tiden gjort enorma framsteg. Visst har hon bakslag ibland, men det är att vänta sig. Skvallrandet går frammåt hon skäller i alla fall inte på bar människor längre, men som sagt så fort de har någonting med sig så skälls det.


Troy och jag övade slalom idag det gick ASBRA! och sedan aporterade vi lite med en gammal leksak ^^ gick verkligen skitbra det med och fy va lycklig han såg ut, och han hämtade det varje gång, eller ja nästan för ibland såg han den inte landa ^^ och gräset e ganska långt på baksidan :P men gud va duktig han va, tänk att han för ett tag sedan inte ens kunde aportera, han vägrade att bita i saker. Jag klickade fram det, fy satan va underbart det känns att ha lyckats med det :D.

Troy och jag tog även en lång rask promenad nu på kvällen och va skönt det va att gå med lilla Troy som inte drar utan bara traskar på fint bredvid en.  


Men blir ett kort inlägg för jag ska på kurs heladagen i morron och på söndag, så bloggen ligger vilande i helgen, uppdaterar om helgen på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards