Alla inlägg den 15 november 2012

Av Julia - 15 november 2012 21:00

Bianca är en riktigt liten leksaksmördare, tror hon har mördat istortsett alla leksaker vi haft sen Troy va liten, typ de enda leksakerna som verkligen håller är de jag gjorde för ett tag sedan, och IKEA råttorna, men de är knappast hela. Fick sy igen hennes Roadkill räv härromdagen för där va hela magen uppsliten från halsen till svansen, så det syddes igen och svansen syddes igen på den med. Måste tillägga att den ser för rolig ut :P


 

Ungefär så såg den ut från början :P


Idag har det blivit två korta promenader, hade planerat att vi skulle gå längre på kvällen, men jag blev sen med middagen och hade ätit klart 19,40. SKulle kolla på tv 21,00 så vågad einte gåhur långt som hellst  att det nu på kvällen va skithalt, det regnade som en tok i natt och det hade nu frysit på... Så man riskerade livet nästan av att gå ut med Bianca då hon verkligen kan få för sig att dra till och göra utfall och då kanske man ligger där. Och där jag bor är det inte allt för många som rör sig. Men det gick hyffsat bra. Det gick i alla fall mycke bättre på förmiddagen. 


Men nu ska jag koncentrera mig på min nattmacka innan jag somnar. Btw somnade i soffan idag, drömde nån asskum, men häftig dröm och förväxlade tiden så undarna fick vänta på maten 1 timme, då jag blötla Troys mat 1 timme för tidigt XD.


Men medans jag äter mitt nattfika kollar jag på Dumbo, vad jag älskar den filmen, den är jättehemsk men fy va söt han e.

En av mina favorit Disney filmer

Ovido - Quiz & Flashcards