Alla inlägg den 9 november 2012

Av Julia - 9 november 2012 23:17

Idag är Bianca läskigt billig, det hela började med ett hysteriskt skällande, sedan dragande skällande igen och mer dragande, hon drog till så jag föll rakt på rumpan... Och när jag gjort det komme rhon glatt skuttandes och bara "hej matte varför sitter du här?"  gissa om hon va billig då XD haha men jag klappade om henne och gick vidare, man kan ju inte direkt skälla på henne för nåt som hände för typ 5min sen så ^^.


Men en sak gjorde mig så fruktansvärt arg, vi kommer och går på en cykel och gångväg där man kan svänga vänster, höger eller fortsätta rakt fram (fyra olika vägar) och det är ett träd och buskar på ena sida och där kommer det en unge och cyklar och Bianca som inte va berädd och jag hade inte en chans att börja skvallra började tokskälla och ska jaga, ungen i fråga började genast att skrika åt henne (han har typ autism elle rnåt så hane ursäktad), efter honom på direkten kommer det en kvinna och cyklar som börjar säga Nej sluta skkälla va tyst osv till Bianca. Och det funkar inte, det enda om funkar i de lägen är att man bara går vidare eftersom hon inte e kontaktbar, för att sedan berömma henne när hon lugnat ner sig


Troy fick träna aportering idag så nu ligger han lungt och sött och sover bredvid mig i sängen. Myskillen mitt lilla hjärta   

Ovido - Quiz & Flashcards